sobota, 25 maja 2013

Hello gorgeous ♥

Uwielbiam bzy! Tak się szczęśliwie złożyło, że przed domem rosną te cuda. 
Już umierają, ale zapach jaki dały w moim pokoju świeżo po zerwaniu był bezcenny.

Dzisiejszy layout jest przygotowany na świeżutkich (w świecie scrapowym i moim kącie :) ) papierach nowej polskiej marki Color Hills.
Muszę powiedzieć, że pracuje mi się z nimi cudownie (nie jest to jedyny przygotowany przeze mnie scrap) i chcę więcej! :)




Baza scrapa to papier miesiąca

Dodatkowo posiłkowałam się mapką (bardzo lubię pracę z mapkami!:))

Pomysł na tego scrapa zrodził się w momencie, gdy zobaczyłam wyzwanie Jess na blogu ColorConspiracy.
Należy wykorzystać zdjęcie kwiatów, wiec tadaaaam- BZY ulubione! 

Życzę Wam udanego dnia, mimo deszczu za oknem :)
Ja wracam do moich tabelek i wykresów..
G.

2 komentarze:

  1. Świetny scrap - bzy uwielbiam, kojarzą mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je uwielbiam :) dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń