czwartek, 6 czerwca 2013

Yummy ♥

Wczoraj jadłam truskawki, wyśmienite i doskonałe! Nawet nie byłam świadoma tego, jak bardzo tęskniłam za ich smakiem. Dodatkowo pierwsze po długiej przerwie są NAJLEPSZE! 


Ale nie przedłużając:
orzeźwiająca woda z cytrynką :)
(niegazowanej pod inną postacią raczej nie piję :P)





Ciekawe jest to, że kilka dni temu podobne zdjęcie wypatrzyłam na scrapie Antilight :)
Ile inspiracji można czerpać z codzienności :)

Dodam jeszcze, że tym razem moją inspiracją stał się Chic Tags plakat (+ trochę wkładu własnego):

Ściskam!
G.

4 komentarze:

  1. Super cytrynowe LO - pięknie skomponowane ! Orzeźwiające ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten scrap, widać, że wakacje już blisko ;)
    Ooo! Truskawki, mam na nie uczulenie, ale i tak uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory, kolory, kolory!!! Cudowny scrap :)

    OdpowiedzUsuń