sobota, 26 października 2013

Say cheeeese!

Witajcie sobotnio! :)
W domu posprzątane, pokój przemeblowany, czyli czas na tę lepszą część dnia- scrapowanie!
Nazbierało mi się trochę zaległości, które mam nadzieję nadrobię dziś i jutro :)

Dziś mam dla Was scrapa na cudnych papierach SODAlicoius!
Na pewno znacie tę nową, wspaniałą kolekcję.
Prawda jest taka, że biorąc ją do ręki scrapy robią się same.
Uwielbiam takie papiery :)







Mam dużo pięknych zdjęć zaskakującej tegorocznej jesieni.
Będzie co wykorzystać do scrapów.

Ściskam Was mocno i dziękuję, że ze mną jesteście ;*
G.

6 komentarzy:

  1. jest fantastyczny a kolory genialnie współgrają, mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham kółka, a u Ciebie wyglądają mistrzowsko ;D wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale odlot! Świetny scrap, jego kolorystyka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Look at those circles!!!! Fabulous& a really, REALLY beautiful color combination...STUNNING:):):):)

    OdpowiedzUsuń