niedziela, 23 marca 2014

**...what makes you HAPPY!**

 Będę się dziś chwalić :)
Nadal mam możliwość inspirowania Was na blogu Scrap&Music.
Mam nadzieję, że cieszycie się tak, jak ja.
Zapraszam Was serdecznie do poznania nieco zmienionego składu naszej muzycznej załogi :)


Ana Castro – Brazil (Coordinator and sketches)
Karen Martins Brazil (Facebook Coordinator)
Aline Denis France
Bi Medeiros Brazil
Carol Peixoto Brazil 
 Carolec France 
Catarina Monguilhott Brazil
Cris Bittencourt – Brazil
Daphné Carlier France 
Denise Espíndola – Brazil 
Denyse Bédard – Canada
Eunyoung Lee – Korea
Fabíola Rosa Brazil
Gosia Poland
Hera Sugitani Brazil
Kareen Dion Canada
Marie-Josée Morissette – Canada
Nolene Burnett South África
Regi Thahira Brazil
Ro Miqueletto Brazil
Sandrine L'Instruiseur France 
Silvana Gerlach - Germany

 Teraz pokażę Wam scrapa, którego zmajstrowałam na ostatnią chwilę na wyzwanie 13arts.










Do nadania tekstury użyłam gesso i farbki 13arts, a także 'wtopiłam' gwiazdki 3rd Eye.
Wszechobecny mess, jak to ostatnio u mnie bywa ;)

Spokojnej niedzieli! ;*
G.

3 komentarze:

  1. Whoa! Jest rewelacyjny! ;)) Przepiękne kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!! And LOOOOVE this page. My new fave....stunning!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca, dziekuję za udzialw wyzwaniu 13 arts! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń