wtorek, 30 września 2014

Sketch #124 *I'm a dreamer* DT Sketchabilities

Od dziś możecie wziąć udział w kolejnym wyzwaniu na Skechabilities.
Pewnie zdziwi Was, że do takiej wieloelementowej mapki zrobiłam naprawdę bardzo delikatnego scrapa, ale uwielbiam go całym sercem (a od dawna nie mówiłam tak o swojej pracy:P)
Sama jestem w szoku, że nie wykorzystałam czarnych dodatków, które można znaleźć w większości moich prac.









I co myślicie o delikatniejszej części mojej natury? ;)
Pozdrawiam i zapraszam na blog po więcej inspiracji.
G.

6 komentarzy:

  1. Wow! Naprawdę cudownie prosty i delikatny. ;) I w tym tkwi cały jego urok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lekki ten scrap - lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale odlot, prosty i delikatny a jednak przepiękny, przecudowny, przesłodki ! totalnie ! cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny! baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply wonderful! Love the gold shimmery details!

    OdpowiedzUsuń