niedziela, 2 listopada 2014

SURPRISE ME #1

Witajcie niedzielnie!
Od pewnego czasu planowałyśmy z Mru przygotować jakiś wspólny projekt. 
Postanowiłyśmy, że raz w miesiącu (przy dobrym wietrze:P) będziemy stawiały sobie wyzwania.


Tym razem stwierdziłyśmy, że zrobimy scrapa z dwoma wakacyjnymi zdjęciami. Jednak. żeby nie było tak łatwo, nie należącymi do nas.
Dostałam dwa zdjęcia zrobione przez Mru w górach (za którymi btw. bardzo tęsknię!)
Tak wygląda moja praca.








Jesteście ciekawi co przygotowała Pamela?
Zapraszam TUTAJ :) 
I koniecznie napiszcie nam co sądzicie o naszym pomyśle :)

Ściskam!
G.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!
    Twój scrap mnie zachwycił, ma w sobie coś tajemniczego, co bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczarował mnie ;D podoba mi się, że fotki wiszą na sznurku i to jak je pomazałaś :) mega jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo mi się podoba, a LO wyszło doskonale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł z projektem jest fantastyczny a LO wyszło zjawiskowe! cudowne chlapania, jest po prostu genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - brawo dziewczyny!!! My s Latarnia już kilka razy scrapowałyśmy razem to samo zdjęcie - też fajna zabawa, bo każda w swoim stylu i dwa bardzo różne LO wychodziły. Wielbię Twoje scrapy - bo są śmiałe i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń