czwartek, 26 lutego 2015

** CraftWawa 2015 **

Hop! Hop!
Witajcie serdecznie! ;)
Dziś chcę Wam pokazać kilka zdjęć, które zrobione zostały w sobotę.
Jak pewnie wiecie, dzień ten spędziłam w Warszawie w towarzystwie siostry i moich kochanych scraperek!! :)
Tak, był to cudny czas, wypełniony uśmiechami, dobrymi słowami i całym mnóstwem przydasi!

Rano spotkałyśmy się na Dworcu.  


Pędziłyśmy jak najszybciej na miejsce, ponieważ Mru prowadziła z rana pokaz- nie chciałyśmy być spóźnione!


Czas zakupów...


..z takim uśmiechem wydaję pieniądze (na przydasie ofc.!)


Kilka zbliżeń z mojego ulubioneego miejsca na CraftWawie..


...tak, stoisko scrapki.pl <3
I nasza Szefowa kochana się załapała :*


Uśmieszki z Malubką ;)


Grupowe foto


I jeszcze jedno, bo Olga się odnalazła ;)


Selfie to rzecz święta :D


Z Mru moją kochaną :*
[Hihihi Olga też się załapała :D :*]


Strasznie się cieszę, że miałam okazję poznać, wyściskać i porozmawiać z częścią scrapkowego DT.
Mariusz się nie załapał :P



Z Anią i naszymi identyfikatormi, o których początkowo zapomniałyśmy :D


Po zlocie czas na coś, co tygryski lubią najbardziej!
Pyszna kawa, podana w klimatyvznym miejscu ;)



Czy to CENTRUM? :D
Żegnaj Warszawo!


Dziękuję wszystkim, dzięki którym ten dzień stał się dla mnie naprawdę wyjątkowy.
Dziewczyny, bez Was ten zlot nie byłby taki sam!
Ściskam i czekam na Wasze realacje :)
Jakie są Wasze wrażenia po CraftWawie? ;)
G.

5 komentarzy:

  1. ;* było cudownie! Do zobaczenia znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aww <3
    Ale przepraszam bardzo, czemu przy zdjęciu "Z Mru moją kochaną :*" nie ma ani słówka o mnie na drugim planie? :<
    mam nadzieję, że do rychłego zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze brakuje litrowej herbaty ;D a ja uwielbiam to nasze zdjęcie! i Ciebie wydającą kasę :D szkoda, że tak szybko minęło! nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden dzień, a tyle uśmiechów i pozytywny kop! <3 cudownie było Cię znowu zobaczyć i wyściskać! <3:)

    OdpowiedzUsuń